Sunday, December 4, 2011

kenapa?

assalamualaikum.

kali ni nak bebel sengsorang.maksudnya bebel pasal diri sendiri.jadi nak baca atau tidak terpulanglah.tak memaksa untuk membaca.lagipon apalah kuasa saya yang membolehkan atau tidak membolehkan anda semua membaca entry ini kerana saya tulis hanya untuk meluahkan dan kepuasan menulis.

ok apa yang aku tulis kat status FB aku tu bersebab.dan hanya yang berkaitan sahaja yang mengetahui apa yang aku katakan dengan status aku tu.tapi entahlah kadang kadang orang yang berkaitan buat-buat tak tahu,dan ada yang berkaitan juga kadang-kadang membalas dengan status tak pun inbox dan sms.

cemburu?hahaha.yea aku cemburu dan aku pasti dia pon tahu ini adalah satu sebab kenapa status itu aku tulis kerana da terang terangan status itu ada perkataan sakit hati.tapi tah la dia buat buat tak faham ataupon dia memang tak faham.mana taknya,orang yang aku rasa penting buat macam tu.aku ni pon manusia biasa.tak terlepas dari perasaan dan emosi yang membelenggu hati,jiwa dan perasaan.

tah laaaa.rasanya manusia memang macam tu kowt?senang dapat tak hargai.bila da hilang,baru nak terkial-kial.mungkin juga salah aku sebab senang sangat bagitahu apa yang dirasakan.mungkin.perempuan itu sangat sukar untuk difahami tapi aku akan cuba untuk memahami.

demi melupakan perkara yang menyedihkan,tak best atau stress dengar cerita daripada perempuan salah satu tips ialah melantak makan.jadi aku pon nak pergi melantak makan kat burger king.lama tak makan.pernah makan sekali je.tah berkesan ataupon tidak tips melantak ni.

haaaiihhh.mlas nak taip pepanjang.selalu nak taip.tapi tidak kesampaian.pendek pon jadi lah.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: