Sunday, October 16, 2011

teruja :)

assalamualaikum

heeeee update pasal perasaan teruja boleh tak walaupun dalam masa yang sama aku terasa sangat penat dan merasa gugup serta takot sebab nak kena presentation dan menyiapkan final project for my sem.memang sakit kepala nak mendesign sesuatu diluar kebiasaan yang pernah kita lihat sebelum sebelum ini.

okay lupakan pasal itu.tak penting pon.hahahaha.sekarang ni aku tengok ramai yang upload gambar gambar mereka di majlis graduation masing masing.okay sangat teruja melihat gambar gambar mereka yang telah berjaya mendapatkan gulungan ijazah mereka.

terasa jeles dan tak sabar rasanya nak grad seperti mereka.teruja bila memegang sijil ijazah yang membantu aku untuk mendapatkan pekerjaan.tapi yang paling teruja sekali ialah dapat membanggakan parents aku sendiri dengan pointer yang memuaskan insya~Allah.

tidak lupa juga ramai kawan kawan aku yang tamat dip dan melanjutkan pelajaran diluar negara tidak lama lagi juga men-teruja-kan aku juga.seriusly tengok gambar gambar mereka di luar negara yang menyatakan disitu mereka akan sambung,aku lagi bertambah jeles.hahahaha.

ini secara tidak langsung membuatkan aku lebih bersemangat lagi untuk meneruskan perjuangan didalam mendapatkan gulungan ijazahku sendiri dengan pointer yang terbaik.kalau ade rezeki boleh la sambung diluar negara seperti mereka-mereka semua.insya~Allah.

tahniah buat senior ku dan kawan kawanku yang telah pon menamatkan perjuangan ini.kalau ade rezeki nak sambung,sambunglah yea.insya~Allah semuanya akan dipermudahkan oleh Allah S.W.T.aku disini mendoakan yang terbaik untuk kalian semua :)

tak sabar rasanya nak merasai detik detik sebetulnya di majlis konvo walaupun time sekolah menengah tu dibuat ala-ala konvo tapi tak rasa meriah dia macam U/College buat.serius kekurangan kemeriahan.tak tahu lah kenapa.takpe takpe.lagi 2 sem je lagi untuk grad.perlu kuat untuk menamatkan perjuangan ini juga seperti kalian yang telah menamatkannya :)

tahniah sekali lagi kalian.


Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

4 comments:

Unknown said...

teruja aku mengejarmu bermimpi memilikimu....

kejarlah utk kejayaan ok... :)

Shiema Sufian said...

shiema pon tak sabar nak conve. one year to go :)

RinsyaRyc said...

taniah.. teruskan usaha sampai dpt ijazah.. ^^

Miss Butterfly said...

congratz untuk dean list..

dgr kate tahun depan KPTM naek taraf jd kolej universiti sbb student dye bagus.. whoaa.. anda salah seorang! congratz lg skali :)