Wednesday, October 26, 2011

annoying tahu?



assalamualaikum

pernah tak korang rasa cam annoying gila budak ni?tak habis habis lagi ke?benda da lama settle tetibe ungkit balik.pernah tak pernah tak?hahaha mesti pernah punya sebab aku dalam keadaan yang sebegitu rupa.annoying sungguh mereka ni.

benda da lama senyap da lama tak berungkit da lama terkubur tiba tiba ungkit balik nak cari pasal.pergh memang annoying.untuk pengetahuan kau(yang dikatakan annoying itu) aku dah malas dan takde masa dah untuk korang.takde masa dah aku nak geli geli manja manja dengan korang.

sorry to say la masa aku sekarang ni lebih berharga daripada melayan orang macam korang ni.annoying sangat.kalau boleh,berambus dari hidup aku pon lebih baik.senang citer tak perlu wujud dalam kamus kenalan aku selama aku hidup.aku takperlukan orang annoying cam korang tu.

bosan aku melayan  orang yang pada luaran nampak matang dan dah boleh jadi bapak orang dah serta boleh jadi ketua keluarga tapi hakikatnya dari segi dalaman perangai mengalahkan budak sekolah.aku pon tak faham kenapa usia kau yang sepatutnya berperangai matang dah boleh mendidik dan membimbing orang lain tapi ber- attitude begini?

come on la.diri tu da dewasa.tak perlu nak macam kanak-kanak la.macam budak budak tadika tu.berebut gula bagai semua tu.tolong lah.bila nak sedar diri tu da tua pon aku tak tau.haih.macam macam.sekarang kau dengan hidup kau da boleh jalan dari hidup aku.aku dah takde mood nak bermain dengan kau.aku lebih pentingkan apa yang menjamin masa depan aku.kau nak dendam ke nak dengki ke itu kau punya pasal.takde kaitan dengan aku.

kau nak hidup kau sakit hati teruskan lah sebab aku memang akan ignore kau sampai aku hembus nafas terakhir aku melainkan kau da tau nak berfikir dan tahu yang mana buruk yang mana baik.wake up from your dream.kau da boleh kahwin jadi bapak orang tapi tak malu ke perangai macam ni?haih susah susah kalau orang tak reti nak berfikir.lantak la da malas aku nak ambik tahu pasal kau dengan geng kau.buang masa.takde faedah dan kebaikkan pon yang aku dapat.buang masa aku je.

tolong jangan jadi annoying.terima kasih.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

3 comments:

RinsyaRyc said...

<---belum matang lagi.. takleh jadi mak owang kan? hik3

emy|farid said...

sapekah yg mengannoyingkan sgt tu?

Farrah yong said...

ala , biar je la orang macam tuuu . sebab dorang tu harap je muka matang . tapi fikir macam budak2 .


hmmmm . memang annoying kalau orang jenis macam tuuuuu