Saturday, October 22, 2011

mampus pon takpe

assalamualaikum

kali ni nak coretkan sedikit rasa tak puas hati sebenarnya.memang terasa tidak puas hati sangat sangat dan hati sekarang ni ngah membara bara dah ni.kalah panas bara batu api tu.memang aku rasa orang macam ni mampus pon tak pe.buat semak je.

aku pantang betul kalau complain,salahkan orang pandai.tapi sendiri yang menjadi punca masalah.bodoh betul.memang terasa  bodoh sangat.terserlah kebodohan.bukan nak kata apa la kan.complain banyak pasal tenet slow.maki hamun jerit jerit dalam bilik cakap "(&^*^(*&(*^^%$ sape download?" "&*%*!^@%$^@#" carut carut maki maki lah bagai semua tu.

sanggup masuk bilik aku yang selama ini kalau tutup tak pernah dia nak masuk semata-mata nak tengok aku ade download ke takde.pastuh nak tengok aku bukak tab bebanyak ke tak.da puas tengok aku takde download bukak pon dua tab je,pastuh kluar cam tu dia senyap.

tadi baru aku tahu bill dah dua bulan tak bayar.memang patut la pon lembab bagai mengalahkan menatang LALA kat tepi pantai tu.LALA tu pon reti nak gerak laju kalau dilambung ombak.so bayangkan betapa lembabnya connection itu?boleh?

punca tak bayar bill dua bulan sebab makhluk Allah sorang ni yang complain bagai pasal tenet slow dan makin hamun bagai pasal orang dok download semua ni merupakan punca.LIAT SANGAT NAK KLUARKAN DUIT nak bayar.GUNA PANDAI,BAYAR LIAT.

tu la aku cakap,orang cam ni mampus pon takpe.menyusahkan orang je.salahkan orang semua diri sendiri tak sedar.betapa bodohnya orang macam ni?nak cakap direct depan depan kang bertumbuk.gaduh tak pepasal.so memang patut la aku lepaskan kat dalam blog ini.

bukan sehari dua kenal makhluk Allah ni.pantang tegur skit hah mula la perangai nak syaiton sangat kan.so untuk mengelakkan daripada berlaku bertumbuk bagai ni better aku lepaskan kat entry.kau nak baca tu kau punya pasal la kan.aku tak suruh kau baca.nak terasa lantak kau la.heran plak aku.

sendiri yang buat perangai nak kecoh bagai.aku da cakap dari awal awal dah.tunggu masa je kau nak kena.haa sekarang connection da kena potong.aku nak tengok apa yang kau nak buat.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

3 comments:

Shiema Sufian said...

sabar jelah ye awak :)

Unknown said...

marah bebenar nampaknye... tak pe.. luahkan kat sini.. tak baik bertumbuk.. kang lebam biji mata... salam singgah... blog ni dah masuk senarai sekutu rapat... TQ support GPK ye... ade nak tempah iklan tak? sila2 lah.. jgn malu2...

Miss Butterfly said...

kat umah sewa ke ape? pkai ape? dye punye ke share?