Thursday, October 6, 2011

doakan aku ye?



assalamualaikum.

ohoi hoi hoi~ramai yang bertanya ape masalah aku sebenarnya?banyak benor penyakit yerk?hahaha aku pon tak tau.kali ini aku just nak bitau je yang aku ade masalah kesihatan sedikit.sedikit ke?entah aku pon tak tahu nak kategorikan macam mana sebab penyakit ini ada yang serius dan tidak serius tapi kesannya sama saja.

haa mesti korang tertanya tanya,terkinja kinja apa benda yang aku nak cuba sampaikan ni,kan?haaa aku malas nak bercerita panjang.sebab aku da buat research baq aaannggg tentang masalah kesihatan aku sendiri dengan bantuan encik google.

jadi kalau nak tahu boleh lah click link kat bawah ini untuk penerangan lebih lanjut sekiranya korang nak tahu sangatlah apa masalah yang aku hadapi sampai aku katakan aku sndiri pon tak tau sama ada masalah serius atau pon tidak serius.

masalah aku

jadi aku minta jasa baik korang doakan yang terbaik untuk aku dan minta-mintalah bahawa ini bukanlah satu penyakit yang serius.insya~Allah jasa dan pengorbanan korang Allah akan membalasnya kembali :)
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.