Saturday, January 7, 2012

mesyuarat?

assalamualaikum

ohooiiii.lagi lagi benda yang membangkitkan api kemarahan.kenapa yea??nak tahu kenapa?mesti korang pernah jumpa kan situasi begini?iaitu situasi orang bermesyuarat di tengah jalan.paling koman jumpa adalah di pasar malam dan mall.

aku paling menyampah bila orang  bermesyuarat ditengah jalan ketika keadaan sesak dengan orang.oh please laaa rakyat rakyat dunia.tolong jangan bermesyuarat ditengah jalan!mesyuarat itu hanya menyebabkan lagi sesak bila orang tak boleh nak jalan!

nak kata ini jalan korang?nak kata korang bayar cukai?heello??kami semua pon bayar cukai jugak!jangan nak buat macam jalan itu macam takde orang!menyusahkan orang je kalau orang nak cepat tau tak?nak bermesyuarat pergi la kat tepi!jangan mesyuarat kat tengah-tengah!annoying betul!



pasal mesyuarat korang itu laaaaa satu kawasan sesak!pasal mesyuarat itu laaaaa ramai orang kejar masa terlambat.pasal mesyuarat itu laaaaa korang kena kutuk oleh orang macam aku.pasal mesyuarat itu jugalah ahli mesyuarat itu kena sumpah maki seranah!tak pasal pasal.

lain kali mesyuarat yang tak rasmi,tak dapat kebenaran dari pihak berkuasa atau pihak atasan kerajaan tolong mesyuarat tepi longkang ke,kat kedai mamak ke kat kedai ke tolong!jangan menyemakkan lagi keadaan yang dah tersedia sesak.




.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

1 comment:

fakhri khairi said...

setuju dgn entry ni. time sempit2 time tu lah jugak diorang nak bermesyuarat -.-