Wednesday, May 23, 2012

judging people?

assalamualaikum

kali ini aku nak update pasal orang yang suka sangat menilai orang tanpa mengenal orang itu dengan lebih detail.maaflah aku update kat sini kan.aku tersangat geram sebenarnya bila orang cari masalah dengan aku tetibe.mentang mentang da habis exam.kenal aku pon cam gitu je da nak cari masalah.silap besar la kalau kau nak judge aku macam tu je.aku pon tak judge kau dengan apa yang kau buat kau nak judge aku?tolong lah.otak jangan cetek sangat.

mengata orang tak berfikir tu padahnya aku troll kau sampai kau terdiam.tak kenal aku dengan detail da kata aku macam tu.sape ajar kau menilai orang macam tu?kau tak tahu sejarah aku.kau tak tahu apa yang aku lalui kau tak kenal latar belakang aku,tapi kau terus je judge aku macam tu??come on la weyh.budak tak matang je buat macam tu.bukan orang kata perempuan lagi cepat matang ke?asal ada yang terlepas ni?haaaiiihhhh.kau siapa nak judge aku macam tu?aku pon pelik la.aku tak judge kau pon,tapi kau judge aku.ape masalah kau?

please la buang sifat suka menilai orang tanpa mengenal orang itu dengan lebih lama.nak msg,bukan selalu pon aku msg kau.aku sekadar memain je dengan semua benda buduh tu.kau ingat aku ni nak buat benda yang aku cakap kat orang ke?aku pon waras lagi la nak buat benda benda macam tu.kau tak faham kot konsep mengusik,mengata,dan nak buat bebetul tu kot?

tapi kau da cari masalah dengan aku sekali,aku akan cari masalah dengan kau jugak.tapi tak direct macam kau cari masalah dengan aku macam tadi.kau cari masalah nak troll aku,aku cari masalah nak troll dengan kau jugak.simple je.aku follow flow orang je.

elok ja aku respect kau,hormat kau sebagai adik.takde nak kacau kau sangat,kau cari pasal dengan aku kan?nasib kau lah.sendiri cari pasal dengan aku kan?so lantak la.kau boleh buat orang macam tu,aku pon boleh jugak buat.kau buat aku sekali,aku buat 2 kali lebih teruk dari kau buat aku.

aku tahu ada member kau yang akan baca entry ni.kesah plak aku kan.aku takde kacau kau,kau kacau aku sape suh.kalau aku tahu kau macam ni,time orientasi tu aku basuh kau cukup cukup.perasan bagus.perasan cantik.over plak tu.haaaaiiihhhhh.

what you give you will get back.cepat atau lambat je.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

2 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

sabar ye...
hurm..btw, sy pun tak suka org yg suka judge org sesuka hati tanpa usul periksa & tanpa tahu perkara sbnar nie..
normal ramai manusia yg begitu, lebih uska menilai & menghukum org, sednagkan kesilapan sendiri di sembunyikkan pula..

Unknown said...

sabar je lah.. mgkin ada hikmah nya kut..