Wednesday, May 23, 2012

campur?

assalamualaikum

bersua kembali dalam blog ini.alhamdulillah syukur kepada Illahi kerana masih lagi bernafas dengan udara yang dipinjamkan.alhamdulillah juga aku telah selesai menamatkan semester second akhir aku.kini tiada lagi duduk didalam kelas.dengar mereka merepek semua dalam kelas.lepak sesame.cuci mata dan sebagainya.mesti aku akan rindu semua itu nanti.

actually update entry ni pon sebab da lama tak update.hampir 6 minggu jugak la tak sentuh blog.maafkan daku wahai blog*nangis* kerana hampir 6 minggu aku tidak mengauli kau dan biarkan kau kesepian.aku akan temani kau sekarang ye sayang *kelip-kelip mato*

kat sini juga nak bagitahu yang aku sangat berterima kasih kepada semua yang tidak putus putus dalam melawati blog yang tak seberapa ini.selama 6 minggu tidak ber-update tapi still ada yang menjenguk.terima kasih daku ucapkan atas kesudian melawat blog ini.

dan aku jugak tidak lupa untuk kekasih buah hatiku yang hampir 5 bulan tidak bersua muka.maklumlah jauh di pandangan mata tapi dekat dihati.sentiasa contact melalui phone.tapi kerinduan takkan terlerai selagi tidak bersua muka.kan awak awak semua kan?geleng kepala kenapa?dengki lettew.hahaha

btw facebook kenape ek?asyik invalid url je.dengar cerita markz tengah update/upgrade facebook?bengangnya aku sebab tak dapat nak bukak facebook.dah la banyak group berkenaan dengan college kat situ.aiyoo...damn laa markz.

eyh macam panjang plak update entry.padahal nak bagitau skit je.*skit ke?* tah le.k la nanti aku update lagi entry entry yang best ye.sedih tau tak boleh ping blog lagi sebab FB tak boleh bukak *nangis*

k la till then,jumpa lagi awak awak semua.
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: