Sunday, April 1, 2012

maafkan saya.

assalamualaikum

first of all,saya nak minta maaf kat awak sebab berkasar dengan awak malam tadi.erm...malam tadi ke?oh yea.da lepas kul 12 da.now around 3 am dan saya masih blum tido kerana memikirkan apa yang saya katakan tadi.saya minta maaf sebab saya terpaksa menjadi kejam malam tadi dengan awak.

saya menjadi kejam kerana awak memaksa saya untuk berkata begitu.awak terlalu degil.awak tu sakit bukan sebarangan sakit.kenapalah susah untuk awak fahami yang ramai orang nak awak sehat walaupun sakit awak tu awak tahu tiada penawar.

awak tak nak makan ubat sebab awak da bosan makan ubat tu.makan macam mana pon tak boleh nak sembuhkan awak dari penyakit itu.yea saya faham.tapi ada sebabnya kenapa doktor bagi ubat untuk awak makan ubat itu.mungkin akan melambatkan virus itu untuk merebak atau menyerang awak.

hurm...saya minta maaf seandainya kata-kata malam tadi menguris hati awak.kerana awak jugak air mata saya mengalir.sebab saya bimbang keadaan awak.keadaan awak semakin teruk selepas awak berhenti treatment itu.awak tak tunjuk pon saya tahu awak makin teruk.

hurm...maafkan saya kerana kejam dengan awak.saya terpaksa buat begitu supaya awak makan ubat.saya terpaksa berkata begitu supaya awak sedar yang ramai orang tak suka awak jadi macam tu.ramai orang nak awak kekal cergas dan ceria selalu.

hurm...entahlah.berkali sudah saya katakan dan saya ulangi tapi awak tak nak dengar dan tak nak faham.takpelah.semoga awak berbahagia dengan hidup awak.all the best.thanks for everything.thanks for the memories.

assalamualaikum
Terima kasih atas kesudian membaca entry saya.Like jika suka entry ini.

No comments: